onsdag 5 september 2012

Fyra dagar klara...

...och fem högintensiva pass. Inte oväntat är jag redan ganska sliten och idag blev det inte sådär skyhöga pulsnivåer. Startade i söndags med Rembotrampen, 10 mil landsväg där jag fick stanna efter en mil på grund av en krånglande cykel, tappade klungan och sen var det mindre roligt. Bet ihop efter några mil då det blev motvind och vi körde vår intervallbacke utanför Garpenberg, körde ifatt några och fick lite mera fart på slutet. Så här har i alla fall dom första fyra dagarna sett ut.

2/7 Cykel A2 2.30h + A3 0.30h

3/7 Stakning på tävlingsrullskidorna. 0.25h 10x1 min + 5x3 min.

4/7 Löpintervaller i alpinbackarna, Högbyn, utanför Fagersta. 5x6 min. väldigt brant sista 2.30 min.  /  Löpning A2 0.45h. Ol-träning.

5/7 Rullskidor långloppspass med backintervaller Garpenberg. 4x10.20min - 12min. 3 gånger stakning + 1 gång stakning med frånskjut. Avslutade med stakning kuperat knappa 2h, totalt 3.10h

Detta fortsätter på något sätt i morgon.

//Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar