söndag 25 april 2021

Långpass i Klackberg...

...Den här gången i form av löpning. Inte så långt, bara 2.40h totalt, men jag sprang 15 km (två varv på på min testrunda) i hårt A2 tempo (1.25h). Det var vad mina ben tålde i lördags, när jag avslutade med knappa 5km lättare löpning så ville inte mina vader riktigt vara med länge! Som alltid bra träning och kul att springa i Klackberg!

Hittade lite snö efter spåret och en nygrävd damm. Inte finaste värdet dock men löpning funkar ju alltid.

Jag har inte löpt så mycket kuperat än i år, det märktes i Klackberg i lördags. Tog ett pass i torsdags i Salbohed på grusåsen på väg hem efter jobbet i Sala. Sala som tyvärr inte erbjuder någon kupering alls knappt så det blir nog att leta kupering lite längre in i landet som vanligt för att vara i form för fjällmaror i sommar. Så fortsättning följer!

//Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar