tisdag 24 mars 2015

Mot Åre...

Att starta träningen med Vasastafetten var ju inte så väldigt klokt, men det är ju inte så att det går att stoppa mig. Jag åkte sista sträckan och det var en otroligt fin dag i ett ganska fint spår. Andra året i rad jag åker in under målportalen fel dag, det kommer inte att upprepas.

Efter det tränade jag lite och lugnt en vecka innan jag körde ett A3 stakpass i Falun. I lördags skatade jag 10 kilometer tävling, värdelös känsla men nödvändigt inför Årefjällsloppet. I söndags stakade jag 2.20h A2 på Lugnet. Nu har jag gjort det jag kan och hoppas bara att tävlingen i Jämtland blir riktigt rolig. Sen väntar några lugna månader och sen får vi se om jag tränar inför en ny säsong eller om det finns något annat intressant att göra? Fjällmaror eller liknande!

//Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar