lördag 27 maj 2017

Femte lördagen i Klackberg

Jag är osäker om jag är det mest spännande som drabbar Klackberg varje lördag men det tycks inte hända jättemycket vid nuvarande årstid. Att jag är där förklaras dels med en generös förekomst av motlut och att jag tycks jobba varje lördag, och vad gör man oftast efter jobbet en lördag? Sen är ju Klackberg budgetalternativet oxå...

Det är faktiskt väldigt kul att springa där också!

Idag gick jag årets första skidgångspass och avslutade till och med löpningen med lite skate på hjul. Turligt nog var jag inte medveten om dagens temperatur när jag startade, men jag var tillräckligt trött redan efter jobbet för att glömma återhämtningsdrycken jag blandat i ordning, lagom kul efter fyra timmar i hettan. Skidgången gick hyfsat och när intervallerna var klara sprang jag iväg till Blå Grottan för att kyla av mig lite, funkade sådär.

Nu får vi sen om dom här fem passen ger nån fart till Sundsvall Trail, i alla fall ska jag väl ta mig igenom dom 49 kilometerna.

//Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar