lördag 18 december 2010

Orimligt segt

Jo, jag åker ju skidor ibland, men nu går det inte bra. En och en halv vecka med ont i halsen blåste effektivt bort den goda träningsformen som fanns under november och istället för att börja slipa på tävlingsformen så jag nere på noll igen. Liksom förra lördagen i Älvdalen så var det pulsen upp i taket utan att det gav nån effekt. Ändå fungerade tekniken, liksom nya skidorna, riktigt bra fram till att jag försökte följa Janne Mattsson i början av andra varvet. Mattsson, det unga löftet, kan nog bli riktigt bra i framtiden. För att förstå vidden av hur hemsk dagen var så kan jag medge att jag med glädje sjöng (!) med i Offsprings Self Esteem när den spelades på radion på väg hem från Tierp. Orimligt!

Resultat finns på Tieps  hemsida.

//Stefan...

...som lyssnar på Wake Up Dead med Megadeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar