onsdag 18 januari 2017

Oklar riktning

Min tävlingskarriär går inte direkt framåt nu. Efter en bra träningstävling på nyårsafton så blev det en riktig tävling på hemmaplan, Slaget i Brunnbäck. Den gick sådär, tappade på Ronny på slutet men gjorde väl ett okej race. Sen var det dags för Axa Skimarathon, och där klev jag av efter ett varv. Kroppen var bara trött och seg, fanns ingen anledning att köra vidare. Bäst att vila lite tänkte jag.

I helgen som var stod jag över tävlingar och tränade och jobbade med skidläger i Grönklitt. Kände mig bättre i kroppen för varje dag och fick väl lite vettig träning men så i dag började det svida i halsen igen...

Vad som händer med Grotfallsrundan på söndag vet jag inte, tveksamt. Börjar bli dags att tävla ordentligt snart nu. Som lite bonus har jag tydligen överansträngt vänstra armen något, men just det ska väl inte var allt för långvarigt problem...

Det är ju i alla fall vinter i Grönklitt i, ja, vinter.
Annars så räknar jag med att det finns tävlingar i mars också

 //Stefan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar