tisdag 7 oktober 2014

Senaste 7 dagarna...

...Kör mitt höstupplägg nu. Ungefär som vanligt, det går bra och jag blir väldigt trött.

1 okt. Stakning 4h på tröga hjul, impulser på slutet. Kändes lätt. // Styrketräning med tunga vikter.

2 okt. Skate A2/A3 småkuperat. Okej för att vara första hårda skatepasset. //  Stakintervaller på 2:or. 3x4min som race + 60/30 och 30/30. Segt i början, bättre på slutet.

3 okt. Löpning 2.30h, väldigt lugnt. // Klassiska intervaller på 4:or. 5x4.30min + 3x2.30min, kändes lätt att klättra.

4 okt Långloppspass med Nicklas J och lite Avestagubbar, Melingsrundan. A2/A3 i 2.10h, ca 30min A3 uppför på 3/4or. Mycket bra tid i Melingsbacken. // Löpning 1.15h, återhämtning.

5 okt. Hackmora bergslopp + 2x5min på uppvärmningen. Gick inte så bra, jätteseg i första backen. // Stakintervaller 6x5 min med Niclas E runt Lugnet och mot Skuggarvet. Orkade bra på några men i branterna var armarna ganska slutkörda, härdande.

6 okt. Löpintervaller 30 min 70/20 i ett block. Bättre och bättre under passet. // Bålstyrka 30min.

7 okt. Löpning 2.10h väldigt lugnt. // Stakintervaller med Nicklas J och Ronny kuperat på 2:or. Lite olika längd. Mycket bra tryck i 30 minuter sedan tom i kroppen.

I morgon ska jag ta det lugnt och staka 4 timmar och sedan kanske det blir intervaller på torsdag igen.

//Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar