onsdag 15 oktober 2014

Träning och snart Haninge Trail

Hej, hej alla Tigrar, skidåkare och övriga varelser som läser min blogg. Vi har nu kommit till den där tiden på året när man halv tio på kvällen ligger utslagen framför tvn efter att man har tvingat sig att genomföra den planerade bålstyrkan. Dvs vi som inte får varken åka till glaciärer där solen alltid lyser eller pga en bil inte ens kommer till Torsby. Vi får hålla tillgodo med långloppsstakpass i norra Västmanland. Men inte misströsta, har vi Rembo-Nicklas (för vilken begreppet uppvärmning inte existerar) med oss så blir det djävligt hårt ändå.

Så jag har fortsatt att beta av hårda pass, och efter igår kändes det som att det räcker. Så nu lite vila och sedan något kul på söndag, Haninge Trail. Jag hoppas på mera regn och att benen blir lite lättare tills dess. Rudanspåren har jag nog inte besökt sedan våren 2004 tror jag, då på skidor i vårföre.

//Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar