söndag 13 maj 2012

Garpenbergsintervaller del 2...

...På cykel med teamkamrat Niclas. Jag hade ingen bra dag, hängde med på första men efter halva backen hade jag nästan svårt att andas och låg sedan och flämtade på toppen. Provade en andra med lite lugnare start men samma problem med andningen, bestämmde mig då för att jag nog var lite dålig i halsen trots allt. Det blev i alla fall nästa 15 minuter i A3 och backen gick 20 sekunder snabbare än förra veckan så det finns lite att ta på. Niclas körde fort och verkade gå max på sista två, han tyck gilla det. Nu är det bara att hoppas på att halsen inte börjar spöka.

Gårdagen ägnades på Skidting i Månkarbo, det verkade som allt var under kontroll. Det enda mystiska var att några personer avsåg försöka bygga ett konstsnöspår i Tierp. Efter det for jag vidare till Skärplinge för att göra upp planer med kassör Anna-Karin och klubbkamrat Tony, planerna visade sig innehålla resor till Tyskland och Estland, finansieringen återstår. Slutligen visade det sig att vägarna på nätterna i norra Uppland fortfarande bebos av harar och grävlingar.

//Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar