onsdag 16 mars 2016

Tränat igen

Helvete vad seg man är efter en vecka med sjukdom och vila!

Stakade i alla fall en och en halv timme sent igår efter jobbet och det var väl skönt om än jättesegt. Då gick löpningen idag bättre. Visst var det hög distanspuls men jag var inte så där helt trött i kroppen. Dock dog mina ben efter en dryg timme då jag provade ett par tunna Salomonskor, sprang mycket asfalt och grus så det blev lite väl stumt tänker jag. Men bra att vänja benen.

Nu siktar jag mot att göra ett bra Årefjällslopp som säsongsavslutning, jag har ju aldrig varit i nån form där men även om jag tappat en vecka nu så har jag tränat hela vintern. Så det borde funka. Jag tänkte ju åka Birken också men det hindrade förkylningen så nu har jag en massa lediga dagar att fylla med träning. Förhoppningsvis nån tävling typ Vårpoffen före det också. Nu hoppas jag bara att Ronny och Niclas vill släpa runt mig i spåren så den där formen infinner sig.

//Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar