lördag 27 oktober 2018

Grönklitt

2 dagar i Grönklitt nu. Kom hit igår och stakade lite lugnt och lite hårt. Även jättehårt då en knockout "sprint" gick igår. Jag hängde med några varv och fick den träning min kropp behöver så väl just nu.

Idag har jag tränat 3h skate och 1.30h klassiskt. Rätt bra gjort om ni frågar mig och fint sällskap i spåret gör det hela lite lättare. Hann med en föreläsning av Lager 157 också. Anton Järnberg pratade om träning rätt mycket, väldigt kunnigt även om det inte var något nytt för mig. Marcus Laggar pratade om vallning, inget konstigt där heller men väldigt kunnigt.

I morgon blir det något slags race här. Det blir säkert jobbigt, och att dömma av hur mycket tid vi lagt ner på vallning så lär Ronny glida minst 4 gånger bättre än mig.

//Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar